PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy

  • 1. Data: 2004-01-12 11:53:13
    Temat: szukam pracy
    Od: "CzArEk" <a...@t...net>

    Jestem osobą odpowiedzialną, gotową do zdobywania nowych doświadczeń i
    podnoszenia swoich kwalifikacji. Sądzę, iż moim atutem jest samodzielność,
    zdyscyplinowanie, łatwość nawiązywanie kontaktów. Ponadto przygotowany
    jestem do

    przyjęcia na siebie odpowiedzialności funkcji oraz sumiennego, rzetelnego i
    uczciwego

    wykonywanych obowiązków związanych z przyszło pracą.

    Nie mam wątpliwości, że doskonale wykonywać będę wszystkie powierzone mi
    obowiązki z właściwą dla mnie perfekcją, a Państwo będziecie
    usatysfakcjonowani z osiągniętych przez mnie wyników.
    tel. 071 38-717-38
    505-57-57-67
    a...@t...net
    gg 10003