PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy ..

  • 1. Data: 2003-04-03 17:08:14
    Temat: szukam pracy ..
    Od: s...@w...pl (Ania)

    Po ukończeniu Technikum Hotelarskiego odbyłam roczny staż absolwencki w Le
    Meridien Parkhotel we Frankfurcie n. Menem. Podczas stażu pracowałam na
    stanowisku kelnerki w hotelowej restauracji Le Parc w serwisie á la carte.
    Obsługiwałam również bankiety, room service oraz pomagałam w hotelowym
    barze. Praca ta pozwoliła mi na kontakt z międzynarodowym kręgiem gości.
    Ponadto uczestniczyłam w kursie pilotów wycieczek zagranicznych, który
    ukończyłam egzaminem państwowym, dającym mi tytuł licencjonowanego pilota
    wycieczek oraz w kursie na sekretarkę asystentkę szefa.

    Jestem osobą dynamiczną, samodzielną i dyspozycyjną. Łatwo nawiązuję
    kontakty z ludźmi. Jestem sumienna i odpowiedzialna, szybko się uczę, a
    sprostanie nowym zadaniom jest dla mnie niezwykle ważne. Znam język
    niemiecki biegle i angielski w stopniu komunikatywnym.

    Pozdrawiam

    tel. 503 768 077
    s...@w...pl

    --