PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracyszukam pracy
  • Data: 2004-05-01 15:50:58
    Temat: szukam pracy
    Od: "Jola" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem osobą godną zaufania, która bardzo szybko się uczy i sumiennie wykonuje
    swoje obowiązki. Chciałabym z pożytkiem wykorzystać swoje umiejętności, nadal
    rozwijać się i dokształcać. Wystarczy mi energii i dynamizmu, aby sprostać
    trudnym zadaniom. Myślę, iż moja punktualność, doskonała organizacja pracy oraz
    staranność będą nieodzowne w ich realizacji. Potrafię efektywnie komunikować
    się z ludźmi. Jestem osobą dyspozycyjną, lubiącą współpracę z ludźmi. Bardzo
    cenię uczciwość i zaangażowanie w pracę a także sumienność w wykonywaniu
    powierzonych obowiązków. Ufam, że moje cechy przyczyniłyby się do jeszcze
    sprawniejszej działalności Państwa przedsiębiorstwa.
    Jeśli moja oferta zainteresowała Państwa proszę o kontakt drogą elektroniczną
    na adres k...@w...pl lub na l...@p...onet.pl