PracaGrupypl.praca.szukanaszukam instruktora plywania / Wawa

  • 1. Data: 2005-08-18 05:41:51
    Temat: szukam instruktora plywania / Wawa
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Poszukuje osoby z doswiadczeniem, z uprawnieniami trenerskimi, ew.
    instruktora(ke), ratownika, ktory(a) w rozsadnym czasie nauczy mnie plywac.
    Oczywiscie za rozsadne pieniadze.
    Jestem w wieku blisko 30 i kompletnie nie umiem plywac.

    Sprawa pilna, gdyz obawiam sie ze moze zabraknac mi odwagi *lub co gorzej -
    checi, a poki co jeszcze ja mam.
    Bardzo prosze smialkow, ktorzy uwazaja ze sa w stanie nauczyc dobrze plywac o
    kontakt. Referencje mile widziane. oferta dotyczy Warszawy.

    Jack
    tonline (malpa) gazeta.pl