PracaGrupypl.praca.szukanastudentka fil. angielskiej szuka pracy

  • 1. Data: 2006-10-21 12:31:39
    Temat: studentka fil. angielskiej szuka pracy
    Od: "Alcor" <a...@g...pl>

    Jestem studentką 3 roku fililogii angielskiej (zamierzam zrobić jeszcze
    2-letnie studia magisterskie)
    Szukam pracy w Poznaniu i okolicach. Praca oprócz piątków,sobót i niedziel.
    Bardzo chętnie podejmę pracę w szkole językowej (szczególnie ucząc dzieci).
    Mam odbyte 6-tygodniowe praktyki pedagogiczne w Gimnazjum oraz kontynuuję
    studia pod kątem specjalizacji nauczycielskiej (blok pedagogiczny w ramach
    zajęć). Dodatkowo udzielam korepetycji, głównie dzieciom i młodzieży w wieku
    5-17. Bardzo lubię pracę z dziećmi i mam z nimi bardzo dobry kontakt.
    Proszę o przesyłanie ew. ofert na adres e-mailowy:
    a...@w...pl

    Pozdrawiam
    Sylwia