PracaGrupypl.praca.szukanastudentka - Kraków - asystentka, sekretarka, pracownik biurowy

  • 1. Data: 2003-02-20 14:32:49
    Temat: studentka - Kraków - asystentka, sekretarka, pracownik biurowy
    Od: "Agnieszka Tyrała" <L...@p...onet.pl>

    Witaj!

    Jestem studentką 2 roku studiów zaocznych, Uniwersytetu Jagiellońskiego na
    wydziale: Socjologii.

    Posiadam 3 letnie doświadczenie w biurze, które zdobyłam w francuskiej
    firmie kosmetycznej - Yves Rocher na stanowisku : pracownika biurowego/
    operatora baz danych.

    Do moich głównych obowiązków należało:
    - bezpośrednia i telefonizna obsługa klienta
    - wprowadzanie danych klientów do rejestru firmy
    - maszynopisanie
    - redagowanie pism firmowych
    - sporządzanie raportów
    - obsługa korespondencji
    - obsługa urządzeń biurowych
    - itp.

    Jestem osobą zdyscyplinowaną, komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty
    z ludźmi, miłą, dyspozycyjną i o wysokiej kulturze osobistej.
    W chwili obecnej jestem zainteresowana podjęciem pracy dającej mi
    możliwość rozwoju oraz podniesienia moich kwalifikacji zawodowych.
    Posiadam ogólną wiedze z zakresu organizacji pracy, ekonomii,
    socjologii, psychologii i typologii klientów.
    Potrafię obsługiwać urządzenia biurowe, znam dobrze język angielski w
    stopniu podstawowym posługuję się również językiem francuskim.

    Z poważaniem
    Agnieszka Tyrała

    Bardzo prosze o kontakt mailowy:
    a...@g...pl