PracaGrupypl.praca.szukanastudentka 3 roku administracji-Wrocław

  • 1. Data: 2002-05-01 13:13:12
    Temat: studentka 3 roku administracji-Wrocław
    Od: <f...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy w okresie wakacyjnym (czerwiec-październik), najchetniej
    związanej z kierunkiem studiów . Posiadam znajomość obsługii pakietu office
    i internetu. Biegle posługuję sie językiem angielskim. Łatwo nawiązuję
    kontakty, lubie prace w zespole, jestem komunikatywna, kreatywna i nie przeraża
    mnie rozwiazywanie trudnych problemów. Do pracy biurowej posiadam umiejetność
    obsługii ksera, faksu.Dodatkowe umiejetności: prawo jazdy kat.B, ukończony kurs
    pilota wycieczek zagranicznych.