PracaGrupypl.praca.szukanastudent wydzialu transportu - katowice

  • 1. Data: 2006-09-25 09:39:39
    Temat: student wydzialu transportu - katowice
    Od: arolk <k...@-...pl>

    Witam,

    Jestem studentem drugiego roku wydziału transportu w systemie zaocznym.
    Ukonczylem technikum mechaniczne oraz studium informatyczne.Posiadam
    czteroletnie doświadcznie w pracy na stanowisku mechanika samochodowego.

    Szukam pracy która da mi satysfakcje i poszerzy doświadczenie zawodowe.

    Moje atuty to:
    - znajomość budowy pojazdów samochodowy, w tym najnowoczesniejszych
    rozwiązań technicznych.
    - umiejętność diagnozowania i naprawy pojazdów samochodowych
    - znajomość nowoczesnego sprzetu diagnostycznego i pomiarowego
    wykorzystywanego w ASO
    - znajomość instalacji LPG.
    - prawo juazdy kategorii B oraz własny samochód

    - znajomość systemów operacyjnych windows i linux
    - praktyczna znajomość sieci komputerowych
    - umiejetnosc konfigurowania usług sieciowych
    - umiejetność rozwiązywania problemów ze sprzetem komputerowym

    Kontakt: k...@-...pl lub 506673656
    (proszę wyciąć ciąg znaków -antispam-)