PracaGrupypl.praca.szukanastrony WWW / grafika / multimedia

  • 1. Data: 2006-08-25 10:33:39
    Temat: strony WWW / grafika / multimedia
    Od: d...@f...pl

    Jestem freelancerem, specjalistą-projektantem multimedialnych aplikacji
    internetowych.
    Specjalizuję się w projektowaniu, tworzeniu i pozycjonowaniu stron
    internetowych oraz obróbce grafiki i video dla celów reklamowych i
    prezentacyjnych. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy nad
    projektami wykorzystujacymi techniki HTML, XHTML, PHP, CSS, PostgresSQL,
    Flash. Posiadam również umiejetności przeprowadzania kampanii
    reklamowych (banery, mailing, prezentacje) oraz kreowania wizerunku
    firmy (witryna internetowa, logo, wizytówki, papier firmowy).
    Moim atutem jest "lekka" reka w grafice i rysunku odrecznym.
    Mogę również aktualizować serwisy już istniejące.

    Podejmę się pracy na zlecenie (zdalnie), możliwa jest też praca na
    etat/pół etatu na terenie woj. dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego.

    Gwarantuję profesjonalne wykonanie projektu i atrakcyjne ceny.

    http://www.famedia.pl