PracaGrupypl.praca.szukana › stronę www tanio wykonam

  • 1. Data: 2004-10-04 21:17:07
    Temat: stronę www tanio wykonam
    Od: "Wasilij_Karasov" <g...@w...pl>

    Profesjonalnie, estetycznie, szybko i przede wszystkim TANIO.

    Portfolio pod adresem:
    http://eksiazka.info/portfolio

    Serdecznie pozdrawiam
    Adam Odojewski
    a...@e...info

  • 2. Data: 2004-10-05 06:17:37
    Temat: Re: stronę www tanio wykonam
    Od: "DZ" <d...@v...pl>

    Użytkownik "Wasilij_Karasov" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Profesjonalnie, estetycznie, szybko i przede wszystkim TANIO.
    >
    > Portfolio pod adresem:
    > http://eksiazka.info/portfolio

    Wszystko fajnie, ale ludzie... Przestancie z tym belkotem z CNB :-))). Kto
    wam powiedzial, że mozna pisac swietne teksty znajac jakies schemaciki.
    Najpierw trzeba umiec pisac i czasami przeczytac to co sie napisało.

    "Moją pasją jest profesjonalizm..."

    "Nię będę pisał o tym, że posiadając własną stronę internetową możesz
    dotrzeć ze swoimi produktami do milionów internautów na całym świecie. Nię
    będę pisał, że Internet to obecnie najprężniej rozwijające się medium
    reklamowe. Nie będę też pisał o tym, że KAŻDY może niewielkim kosztem
    zaistnieć w sieci.

    Zastanawiam się tylko, czy już wiesz, jak wykorzystać potencjał Internetu
    dla własnych korzyści.

    Oczywiście nie twierdzę, że jestem najlepszy. Nie uważam, że nie popełniam
    błędów, bo nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. Zapewne jest wielu
    bardziej doświadczonych webmasterów ode mnie. Mógłbyś śmiało wybrać ich
    oferty. Ale dlaczego nie miałbyś dać szansy właśnie mi?"

    Naprawde myslicie ze te tanie chwyty dzialaja na ludzi? Moim zdaniem to sa
    one tak trywialne i prostackie, ze mozna sie jedynie osmieszyc i zniechecic
    do siebie wiekszosc myslacych klientow.

    ;-DDD

    poz.