PracaGrupypl.praca.szukanastrona WWW + foto cyfrowe + domena

  • 1. Data: 2003-04-05 16:49:18
    Temat: strona WWW + foto cyfrowe + domena
    Od: "Marek" <d...@p...onet.pl>

    Przygotuje od podstaw projekt serwisu WWW opartego na html/dhtml/flash,
    zrobie profesionalne zdjecia metoda cyfrowa lub tradycyjna i wkomponuje w
    projekt strony. Konsultacje, administracja, sklad i przygotowanie
    prezentacji oraz stron www on-line lub na CD-Rom w promocyjnej cenie
    150pln. Szybkie terminy,calodobowa pomoc, serdecznie zapraszam...

    Kontakt: e...@g...com
    +48606879572

    Marek

  • 2. Data: 2003-04-05 18:13:50
    Temat: Re: strona WWW + foto cyfrowe + domena
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Marek" <d...@p...onet.pl> wrote in news:b6n19k$s6a$1@news.onet.pl

    > Konsultacje, administracja, sklad i przygotowanie
    > prezentacji oraz stron www on-line lub na CD-Rom w promocyjnej cenie
    > 150pln.

    Tworzysz strony tylko o Krakowie? Kontakt tylko osobisty - w Krakowie?
    Twoje strony są problemem kluczowym dla Krakowa?
    To może warto się ogłaszać na odpowiednich grupach np. pl.praca?

    PS jeżeli jakość tych stron jest taka jak na grzelewski.com to faktycznie
    nie dziwne że 150pln za projekt, a nie normalna cena.

  • 3. Data: 2003-04-05 21:18:49
    Od: "Piotr Stawiarski" <u...@X...poczta.fm>

    Hehe, dzis jechalem autobusem, siedzac prawie na tyle, i slyszalem za mna
    rozmowe (nie podsluchiwalem :-) mieli donosne glosy)
    -No, htmla to ja nie znam, flesza tez tyle co kot naplakal, tylko ta 3d
    zaczynam...
    -No, to tak jak ja
    -To co, Dla X (tu pada nazwa firmy) konczymy ten sajcik, a potem z tym Y ?

    W autobusie malo przez to nie umarlem (ze smiechu), w kazdym razie gratuluje
    poczucia wiary w siebie. Rozumiem teraz nonszalancje takich grzelewskich
    etc.
    Z drugiej strony kasam sobie dlonie w szalenstwie, ze ktos kupuje taki
    badziew (czy to z glupoty, czy tez poprzez uklady, ukladziki), a dobrzy
    fachowcy (majacy oprocz TECHNIKI takze GUST i poczucie ESTETYKI) walcza o
    ochlapy, robiac najczesciej kolejny darmowy serwis dla jakiegos org-a, czy
    hobby...
    Ale , jak to sie mowi Cest la vie! trzeba bylo sie gdzie/kiedy indziej
    rodzic :-)))))))
    Piotr Stawiarski
    Polski beton, zbrojony ruska stala,
    a ostatnio pokryty amerykanskim sidingiem:-)

  • 4. Data: 2003-04-05 22:59:19
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 5 Apr 2003 18:13:50 GMT, Rafal 'Raf256' Maj napisał(a):
    >"Marek" <d...@p...onet.pl> wrote in news:b6n19k$s6a$1@news.onet.pl

    >PS jeżeli jakość tych stron jest taka jak na grzelewski.com to faktycznie
    >nie dziwne że 150pln za projekt, a nie normalna cena.

    Nie czepiaj się, "exit intro" mnie rozczuliło :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 5. Data: 2003-04-06 08:52:05
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Dnia 2003-04-05 20:13, Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:
> [...]
    >
    > PS jeżeli jakość tych stron jest taka jak na grzelewski.com to faktycznie
    > nie dziwne że 150pln za projekt, a nie normalna cena.

    e tam... nawet miesieczne utrzymanie bardzo groznego psa ktory bedzie
    odstraszal klientow kosztuje wiecej niz 150 zlotych.

    przepraszam za zlosliwosc, ale sam sie o to "Marek" czy tez "Jurek" czy
    moze obaj prosili. poza tym jakosc strony jest naprawde koszmarna....

    pozdrawiam
    marcin

  • 6. Data: 2003-04-06 09:01:50
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Marek" <d...@p...onet.pl> skribis:

    >zrobie profesionalne zdjecia

    profesjonalne

    moze kup profeśionalny slownik ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Don't shut love out of your life by saying it's impossible to find.

  • 7. Data: 2003-04-06 14:09:42
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    www.grzelewski .com to żart, prawda? Proszę, powiedzcie, że to żart!

    --