eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjestrach pytaćstrach pytać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "RP" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: strach pytać
    Date: Sun, 26 Aug 2007 17:19:42 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <fas5ml$s60$1@achot.icm.edu.pl>
    Reply-To: "RP" <r...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-100-130.gprsbal.plusgsm.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1188141590 28864 212.2.100.130 (26 Aug 2007 15:19:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Aug 2007 15:19:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:211985
    [ ukryj nagłówki ]


    Hej
    Wyobraź sobie, że chcesz ludzi zapytać o ich opinię. Jak to zrobić
    aby nie zostać nazwanym spamerem i nie otrzymać złośliwego odzewu? Spam jest
    zły, kiedy trafia do mojej poczty, kiedy mi sie narzuca. Ale posta
    ogłoszonego w grupie nie muszę nawet czytać. Każdy kiedyś ma powód aby
    zapytać skoro "mądrość jest wśród ludzi". Oczywiście można zaliczać sie
    do wyjatków od tej reguły i reagować chamsko.
    Mnie denerwowały reklamy i zawsze je omijałem. Dopóki nie pomyslalem czy
    przypadkiem nie można robić reklam mniej denerwujących, skoro Firmy i tak
    będą się reklamować? Na to pytanie potrzebna jest odpowiedź wielu, inaczej
    Firmy jej nie usłyszą. I dlatego możesz wyrazić swoje zdanie na stronie-
    www.gazetakonsumentow.prv.pl/sondy2.htm
    bo pozwala każdemu ocenić reklamy poprzez głosowania. Motto strony jest z
    grubsza takie- będziesz miał takie reklamy jakich wygląd sam określisz !
    Zapraszam

    pzdr
    RP


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1