PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz a urlop

  • 1. Data: 2003-09-09 06:09:01
    Temat: staz a urlop
    Od: "Tomasz R" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Moje pytanie: jak wyglada kwestia urlopu po stazu (w trakcie)?
    Przykladowo po polrocznym stazu podejmuje prace, ile musze odczekac do czasu
    przyslugiwania urlopu?
    Drugi przyklad: staz roczny - co z urlopem?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi...
    Tomek

  • 2. Data: 2003-09-10 18:45:50
    Temat: Re: staz a urlop
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyslugiwania urlopu?
    > Drugi przyklad: staz roczny - co z urlopem?
    > Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi...

    Witam
    Staż pracy odbywasz chyba na umowę o pracę a więc dotyczy Cię kp. Patrz art 152
    kp i następne. Powodzenia.