PracaGrupypl.praca.szukanastalej/warszawastalej/warszawa
    From: "Luiza" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: stalej/warszawa
    Date: Fri, 29 Jun 2007 21:06:01 +0200

    Witam serdecznie,

    Mam 24 lata i poszukuję pracy w solidnej firmie, która da mi
    przede wszystkim możliwość
    rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby odpowiedzialna,
    rzeczowa i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Byłabym
    zainteresowana pracą biurowa, ciekawa i dającą możliwości samorealizacji
    oraz rozwoju.

    Swojemu pracodawcy mogę zproponować poniższe umiejętności:

    Język angielski w stopniu podstawowym;
    Opanowane w stopniu dobrym środowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet;
    Dobrą organizację pracy biurowej (prace biurowe oraz administracyjne);
    Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    Umiejętność pisania pism, podań, tworzenie oraz prowadzenie baz danych, itp.
    Obsługę systemu CRM;
    Znajomość programu e-faktury;

    Stały kontakt z klientem firmy, przyjmowanie i nadzorowanie zamówień oraz
    ich realizację;

    Koordynowanie obiegu dokumentów firmy oraz organizowanie spotkań;

    Doświadczenie w koordynowaniu pracy podległych osób;

    Predyspozycje oraz cechy jakie posiadam pomagają mi w pracy:
    -zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiadomości;

    -zdolności organizacyjne;
    -doskonała organizacja pracy;
    -cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, lojalność, punktualność,
    kreatywność, pomysłowość;
    -wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność w mowie i piśmie oraz
    komunikatywność;

    Chętnie udzielę dodatkowych informacji, kontakt e-mail: w...@w...pl

    Z poważaniem
    Luiza