PracaGrupypl.praca.szukanastala i dobrze platna/warszawa

  • 1. Data: 2007-06-13 15:43:27
    Temat: stala i dobrze platna/warszawa
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 24 lata, jestem absolwentem Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości.
    Poszukuję pracy w solidnej firmie, która da mi
    przede wszystkim możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, a osoba
    kierująca byłaby odpowiedzialna,
    rzeczowa i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Byłbym zainteresowany
    stałą pracą, ciekawa i dającą możliwości samorealizacji oraz rozwoju.

    Swojemu pracodawcy mogę zproponować poniższe umiejętności:

    .Bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputera / pakiet MS
    Office: Word, Excel/

    . Umiejętne posługiwanie się Internetem i Pocztą Elektroniczną

    . Bardzo dobra znajomość środowisk Windows, Norton Commander, MS DOS

    . Prawo jazdy - kat: B

    . Język angielski - dobrze, konwersacyjnie

    . Język rosyjski - średnio

    . Ukończone szkolenie w ramach programu " Młodość i Przedsiębiorczość

    - To Twoje Atuty" - zakończone uzyskaniem certyfikatu

    . Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientami

    . Znajomość podstaw psychologii reklamy

    . Doświadczenie w pracy z ludźmi nad wydajnością ich efektów pracy

    . Kierowanie grupą ludzi

    Chętnie udzielę dodatkowych informacji, kontakt e-mail: z...@o...pl

    Z poważaniem
    Zbigniew