PracaGrupypl.praca.szukanasprzedaż internetowa!!

  • 1. Data: 2005-05-19 23:39:37
    Temat: sprzedaż internetowa!!
    Od: "Wojtas" <w...@p...fm>

    Witam mam do zaoferowania ciekawą ofertę sprzedaży internetowej. Po
    informacje prosze pisac na w...@o...pl. pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-20 13:48:00
    Temat: Re: sprzedaż internetowa!!
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Tu się szuka pracy a Tobie wydaje sie, ze ja oferujesz. Gdybys naprawde
    oferował to nie wstydziłbyś się napisać o co chodzi. Stawiam na jakiś
    łańcuszek pod szyldem handlu raportami w środowisku MLM. Więc grupa dla
    Ciebie to alt.pl.szukam.frajera lub alt.pl.praca.oferowana - tylko sie nie
    zdziw jak moderator zatrzyma Twoja bzdetna oferte...

    No i poza tym jestes "gupi spamer"... wiem, wiem... oksymoron :>

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź