PracaGrupypl.praca.szukana › specjalista uzdatniania wody

  • 1. Data: 2004-06-08 13:18:14
    Temat: specjalista uzdatniania wody
    Od: "Bożena" <b...@o...pl>

    Poszukuję dobrze płatnej pracy w firmie zajmującej się sprzedażą urządzeń do
    uzdatniania wody. Znam jezyk amgielski, francuski i rosyjski w stopniu
    komunikatywnym (obecnie prowadzę import i eksport w tych językach).
    Moje doświadczenie w doborze właściwych urządzeń stosownie do analizy wody
    surowej, wydajności i żądanej jakości wody po uzdatnieniu- 12 lat.
    Proszę tylko o poważne oferty.

  • 2. Data: 2004-06-09 05:20:38
    Temat: Re: specjalista uzdatniania wody
    Od: "MisterW" <w...@f...pl.se>

    Użytkownik "Bożena" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje doświadczenie w doborze właściwych urządzeń stosownie do analizy wody
    > surowej, wydajności i żądanej jakości wody po uzdatnieniu- 12 lat.

    bardzo prosze. Czy ca 500 zl za kazde sprzedane urzadzenie moze byc? (minus
    podatek)