PracaGrupypl.praca.szukanaspecjalista/pomoc biurowa/warszawa

  • 1. Data: 2006-08-16 16:30:51
    Temat: specjalista/pomoc biurowa/warszawa
    Od: "Agnieszka Krupa" <a...@o...pl>

    Jestem odpowiedzialną i kreatywną 23-latką. Posiadam tytuł licencjata w
    kierunku marketing i zarządzanie o profilu Informatyczne Systemy w
    Zarządzaniu.

    Od grudnia 2005 roku pracuje w Agencji Reklamowej stanowisku specjalisty ds.
    marketingu. Przez ten okres moi współpracownicy poznali mnie jako osobę
    odpowiedzialną, kompetentną oraz sumiennie wykonującą polecone mi zadania.

    Byłam odpowiedzialna za kontakty i negocjacje handlowe z innymi agencjami
    reklamy, realizację zamówień oraz dopilnowanie ich terminowość. Praca w
    Agencji Reklamowej nauczyło mnie pracy pod presją czasu oraz tego, że w tej
    branży ważna jest dyspozycyjność zwłaszcza przy projektach, w które
    zaangażowany musi być cały skład osobowy firmy.

    Ważna w tym przypadku jest także praca zespołowa i zaufanie do osób, z
    którymi się współpracuje. Do moich obowiązków jako specjalisty ds.
    marketingu należało także przygotowanie baz teleadresowych, koordynowanie
    wysyłki pocztowej, administracja strony internetowej, współpraca przy
    przygotowywaniu konferencji prasowych ogólnokrajowych, jaki i gal
    zakończeniowych projekty. Przygotowanie raportów miesięcznych dla klientów
    zarówno w Excelu jak i w Power Poincie z działań medialnych agencji.

    Dobrze znam obsługę komputera i wielu programów komputerowych w tym pakietu
    Office oraz programy graficzne CorelDraw, Photoshop.

    Wielokrotnie także pomagałam w prowadzeniu sekretariatu.

    Jestem osobą młodą, ambitną, odpowiedzialną, dyspozycyjną i kompetentną,
    szybko dostosowuję się do nowych sytuacji, co skutkuje tym, że bardzo szybko
    się uczę. Chętnie podejmuję nowe wyzwania oraz łatwo nawiązuję kontakty z
    innymi ludźmi i zdobywam ich zaufanie, co bardzo pomaga w pracy w tej
    branży, dzięki czemu potrafię pracować samodzielnie jak również w zespole.

    Chciałbym wykorzystać całą wiedzę, która posiadłam w byłej pracy oraz
    oczywiści ją poszerzyć.

    Jeśli szukacie Państwo kogoś takiego, jak ja to proszę o informację na adres
    a...@o...pl. Zainteresowanym prześle moje CV i inne niezbędne
    dokumenty.

    Pozdrawiam

    Agnieszka Krupa