PracaGrupypl.praca.szukanaspecjalista informatyk - Łódź

  • 1. Data: 2002-05-11 07:01:10
    Temat: specjalista informatyk - Łódź
    Od: "Marcin Żmudziński" <z...@w...edu.pl>

    Inżynier informatyk, 25 lat, z doświadczeniem w zakresie:

    -sieci komputerowych,
    -serwerów internetowych opartych o Windows 2000 (professional, server),
    -zabezpieczeń antywirusowych i firewall,
    -z umiejętnością projektowania stron WWW (również sklepy internetowe),
    -cyfrowej obróbki zdjęć i video,
    -usuwania wirusów z systemu

    poszukuje pracy w zawodzie.

    Dysponuje dodatkowo wiedzą z zakresu zdalnej administracji, e-commerce,
    webmail, zagrożeń sieciowych, routingu, SSL. Podstawy systemów NetWare i
    Unix.

    Posiadam prawo jazdy kat. B.

    Jestem dyspozycyjny, ambitny i odpowiedzialny.

    Kontakt:

    Marcin Żmudziński

    tel.kom. 603 517 921
    z...@w...edu.pl

    Jestem zainteresowany również pracą zdalną.