-
1. Data: 2009-09-16 19:31:51
Temat: specjalista ds. Marketingu, Administracja, praca biurowa / Warszawa i okolice
Od: Agnieszka Ch <t...@g...com>
Witam,
Od 5 lat jestem zatrudniona w niewielkim ośrodku szkoleniowym w
pobliżu Warszawy. Zajmuję się przygotowywaniem ofert na organizację
szkoleń, imprez integracyjnych i innych imprez okolicznościowych oraz
prowadzeniem negocjacji i podpisywaniem umów z klientami. Do moich
zadań należy koordynowanie realizacji zleceń zgodnie z życzeniami
klientów oraz przygotowanie rozliczeń kosztów.
Posiadam doświadczenie w:
- samodzielnym prowadzeniu sekretariatu oraz archiwum zakładowego
(biegła obsługa komputera w środowisku Windows, pakiet MS Office,
obsługa urządzeń biurowych, komunikatywna znajomość języka
angielskiego)
- zakresie bezpieczeństwa informacji (pełnienie roli administratora
BI)
- zakresie zamówień publicznych
Poszukuję pracy, w Warszawie lub jej okolicach, w podobnym charakterze
(specjalista ds. Marketingu) najchętniej w branży HORECA lecz
niekoniecznie, chętnie też rozważę propozycję podjęcia pracy w
administracji biurowej.
Ze względu na moje zobowiązania wobec obecnego pracodawcy mogę
rozpocząć zatrudnienie na przełomie grudnia i stycznia.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt: c...@p...onet.pl