-
1. Data: 2008-08-12 08:59:10
Temat: specjalista IT - HelpDesk / Warszawa
Od: "Wojtek Misiarz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
Reprograf S.A. - wiodący na polskim rynku dystrybutor urządzeń, materiałów
eksploatacyjnych
i oprogramowania dla branży poligraficznej. Firma działa od 1991 r. i
zatrudnia ponad 90 osób w dziesięciu miastach.
oferowane stanowisko: specjalista IT - HelpDesk.
Opis stanowiska:
- bieżące wsparcie informatyczne użytkowników (lokalnych i zdalnych),
- rozwiązywanie problemów ze sprzętem komputerowym (komputery, drukarki
itp.),
- instalacja i konfiguracja aplikacji używanych w firmie,
- inwentaryzacja i zapewnienie legalności używanego oprogramowania,
- rozwój i dbanie o zawartość wewnętrznej witryny opartej na SharePoint-cie,
- udział we wdrożeniach nowych technologii.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość Windows XP,
- bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Office, Acrobat itp.),
- znajomość zagadnień i urządzeń sieciowych,
- umiejętność pracy w środowisku domenowym.
Mile widziane:
umiejętność programowania, pisania kwerend SQL, znajomość środowiska
serwerowego Windows, projektowanie stron WWW.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- doskonałe warunki pracy w naszym biurze.
Bardzo mile widziani studenci kierunków informatycznych.
Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać na adres:
pracaIT @ reprograf. com. pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.
29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/