PracaGrupypl.praca.szukana › solidny prawnik z doswiadczeniem/zdalna/stala/wawa//////////////

  • 1. Data: 2006-01-27 07:51:24
    Temat: solidny prawnik z doswiadczeniem/zdalna/stala/wawa//////////////
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 34 lata i poszukuję stałej pracy na stanowisku prawnika, bądź
    stanowisku związanym z moją profesją. Byłbym zainteresowany solidną firmą,
    bądź kancelarią prawną, gdzie osoba kierująca byłaby odpowiedzialna,
    rzeczowa i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą.

    Obecnie przygotowuję się do obrony rozprawy doktorskiej z zakresu prawa
    spółek. Jestem (m.in.) autorem kilkunastu artykułów prawniczych oraz
    współautorem "Praktycznego Poradnika dla Przedsiębiorców" wydanego przez
    wydawnictwo INFOR.

    Główne działania:

    - Prawo gospodarcze;

    - Prawo cywilne materialne

    - Postępowanie cywilne /w tym postępowanie egzekucyjne/

    - Prawo ochrony własności intelektualnej

    - Prawo pracy

    Umiejętności:

    - język angielski w stopniu;

    - obsługa komputera: środowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet,
    Outlook Express, The Bat;

    - prawo jazdy kat. B;

    - pisanie opinii prawnych;

    - przygotowywanie umów, kontraktów, dokumentów prawnych oraz ich
    opiniowanie;

    - przygotowywanie pism sądowych oraz pozasądowych;

    - zajmowanie się sprawami z zakresu rejestracji spółek prawa handlowych;

    - uczestnictwo przy zawieraniu umów;

    - redagowanie pism prawnych;

    - reprezentowanie firmy, kancelarii prawnej w kontaktach z urzędami i
    instytucjami państwowymi;

    Publikacje:

    1) Współpraca z Wydawnictwem Prawniczym

    Lexis-Nexis - miesięcznik "Rachunkowość".

    Opublikowanych kilkanaście artykułów, głównie z zakresu prawa handlowego i
    prawa cywilnego

    2) Współpraca z Wydawnictwem Prawniczym

    Lexis-Nexis - Odział Publikacji Elektronicznych w Krakowie.

    Kompleksowe opracowanie zagadnień z zakresu spółek prawa handlowego.

    3) Współpraca z Wydawnictwem "INFOR".

    Publikacje z zakresu prawa handlowego i cywilnego dla praktyków,
    współautor praktycznego poradnika dla przedsiębiorców (z
    zakresu prawa spółek i umów cywilnoprawnych).

    W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz przesłania CV, proszę o
    kontakt na e-mail:
    w...@w...pl

    Z poważaniem

    Norbert K.