PracaGrupypl.praca.szukana › solidna studentka/biurowa wawa

  • 1. Data: 2006-12-05 15:59:02
    Temat: solidna studentka/biurowa wawa
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 23 lata, studiuję w Wyższej Szkole Hotelarstwa Gastronomii i
    Turystyki w Warszawie (tytuł licencjat). Poszukuję pracy w solidnej firmie,
    która da mi przede wszystkim możliwość rozwoju i
    podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby odpowiedzialna, rzeczowa
    i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Byłabym zainteresowana pracą
    biurową , ciekawą i dającą możliwości samorealizacji.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    c...@o...pl