PracaGrupypl.praca.szukanaśląskie - webmaster / HTML,Dhtml, JavaScript

  • 1. Data: 2004-02-19 07:34:28
    Temat: śląskie - webmaster / HTML,Dhtml, JavaScript
    Od: "adam" <a...@o...pl>

    Od ponad dwóch lat, specjalizuję się w HTML-u, dhtml oraz Javascript. Wykonam
    dowolny serwis internetowy, na podstawie tych języków programowania. Więcej na
    ten temat pod adresem: http://www.joanna28.republika.pl

  • 2. Data: 2004-02-23 11:05:45
    Temat: Re: śląskie - webmaster / HTML,Dhtml, JavaScript
    Od: "Zetan" <z...@o...pl>

    Czekaj cyba podałeś link nie do swojego portfolio :-)

    Po pierwsze sama ta strona jest paskudna
    Dalej portfolio jest puste

    Jak na 2 lata specjalizacji to dorobek nie powala na kolana

    Chcesz coś prezentować to ucz się od najlepszych np na stronie

    http://www.webesteem.pl/www/index.php

    znajdziesz wiele stron z jakich można się wiele nauczyć

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-23 16:24:19
    Od: a...@o...pl

    Witaj Zetanie :o):o):o)

    Być może i jest paskudna. Tylko powiedz mi jedno, po co ty mi to piszesz ;o)Czy
    boisz się że ktoś, kto robi takie paskudztwo może ci w czymś zagrozić. Gdzie
    się rodzą tacy ludzie jak Ty? Myślałem że czasy w których jeden drugiemu
    wykupywał złośliwie towar sprzed nosa, bezpowrotnie minęły. (jeżeli nie wiesz o
    czym mówię, to widzę że jesteś jeszcze szczeniakiem który musi się wiele w
    życiu nauczyć, a przede bezkonfliktowego istnienia obok innych). Daj se siana
    bo to śmieszne :o):o)