PracaGrupypl.praca.oferowanasklep internetowy / cala Polska!

  • 1. Data: 2003-05-04 14:46:33
    Temat: sklep internetowy / cala Polska!
    Od: "Bimki" <b...@p...pl>

    Jestem zainteresowany zakupem dosc rozbudowanego sklepu internetowego z
    duzymi mozliwosciami. Niekoniecznie musi byc on wykonany w PHP+mySQL, moze
    byc w dowolnej innej technologii (ASP, ASP.NET, JSP, postgreSQL itp...).

    Bardzo proszę o konkretne propozycje (mozliwosci sklepu) wraz z
    orientacyjnymi cenami zarowno wdrozenia (w tym stworzenia odpowiedniego
    designu, instalacji), jak i samej aplikacji.

    Mogę miec do dyspozycji zarowno serwer pracujacy pod Windowsem (wraz z
    IIS`em + SQL server`em), jak również Linuxa z obsjuga Javy, PHP, MySQL`a czy
    postresa.

    Dodam jeszcze, ze sklep bedzie obsugiwal niewiele, bo okolo 200 produktow z
    4 podstawowych dzialow.

    Prosze rowniez napisac czy jest mozliwa obsluga platnosci karta oraz
    drukowanie faktur, ale najbardziej bym sie cieszyl z oferty zaiwerajacej
    wszystkie mozliwe funkcje...

    Termin realizacji to max 2 miesiace.

    Pozdrawiam

    ps. zastrzegam sobie mozliwosc odpowiedzi tylko na wybrane oferty...