PracaGrupypl.praca.dyskusje › skandal?

  • 11. Data: 2003-09-18 18:21:49
    Temat: Re:
    Od: onet <...@f...wp.pl >

    Kamil wrote:

> [...]
    > pod zly adres....
    >
    > Co do innych podstaw - nie wydaje mi sie, zeby znalazl sie jakis paragraf.
    > Ewentualnie mozeszsie poskarzyc Urzedowi Sluzby Cuwilnej (uwaga, uwaga -
    > laureatowi GODŁA INWESTOR W KAPITAŁ LUDZIKI, , kpina i smiech na sali).
    > Podejrzewam jednak, ze nie znajda sie podstawy do uniewaznienia "konkursu"
    > na to stanowisko, a decyzja o konsekwencjach wobec kadrowej nalezec bedzie
    > do szefa placowki do ktorej adresowana byla aplikacja. (czytaj jesli ma
    > kuzynke kadrowa, to ta obecna straci prace na rzecz kuzynki, ale pewnie

    Mscic sie na kadrowej nie mam zamiaru - mnie to korzysci nie przyniesie,
    zostawi tylko niesmak - a ona sama się ukarała - to jej robota teraz
    odkrecac wszelkie protokoły i do tego cały stres, bo nie wiadomo co jej
    grozi itd, a jakie dyrekcja wyciagnie konsekwencje - to juz ich wewnetrzna
    sprawa.
    Co do podstaw do unieważnienia konkursu - nie jestem pewna, szukam własnie
    punktu zaczepienia - a to w połączeniu z niewłaściwym przetwarzaniem danych
    może coś razem dać. Bez względu na wynik ewentualnej powtórki konkursu mam
    zamiar w nim wziąć udział.

  • 12. Data: 2003-09-19 20:38:40
    Temat: Re: Re:
    Od: "dynio" <t...@a...eu.org>

    .... Bez względu na wynik ewentualnej powtórki konkursu mam
    > zamiar w nim wziąć udział.

    to napisz jeszcze jak bedziesz juz po
    plz
    pzdr
    d.

  • 13. Data: 2003-09-19 20:54:23
    Od: onet <...@f...wp.pl >

    dynio wrote:

    > .... Bez względu na wynik ewentualnej powtórki konkursu mam
    >
    > to napisz jeszcze jak bedziesz juz po
    > plz
    > pzdr
    > d.

    jestem po
    tej posady oczywiście juz nie dostałam, natomiast pracodawca jest
    zainteresowany moimi "możliwościami" i kwalifikacjami, zachował moje
    dokumenty, kazał "trzymać rękę na pulsie" i sam to obiecał, gdyż planuje
    jeszcze zatrudniać. Gdyby tak było w rzeczywistości - nic dodać nic ująć.
    Czas pokaże.

  • 14. Data: 2003-09-21 03:03:53
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "onet" <...@f...wp.pl > wrote in message news:bkfqdv$5mk$1@news.onet.pl...

> [...]
    > jeszcze zatrudniać. Gdyby tak było w rzeczywistości - nic dodać nic ująć.

    Zapomnij
    W przyszlosci nikt nie bedzie pamietal o Twoich "mozliwosciach" itp.
    Dadza po prostu nowe ogloszenie, nawet jezeli bedzie kolejny nabor na to
    samo stanowisko (w sensie wykonywanych obowiazkow).
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2003-09-21 08:59:34
    Temat: Re: skandal?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > gdzie znajdę pracę odpowiadająca moim kwalifikacjom.
    > Po konsultacji z dyrekcją ustalono, że przeprowadzi się rozmowę
    > kwalifikacyjną ze mną w dniu jutrzejszym. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że
    > toformalność, nie ma praktycznie szansy żebym tę posadę otrzymała, a cały
    > cyrk ma służyć tylko temu żebym nie wyciągnęła konsekwencji prawnych.
    >
    > Ja jednak powalczyłabym o rekompensatę; inne stanowisko, pomoc w znalezieniu
    > podobnego, odszkodowanie - czy są jakieś szanse?
    > Ktoś przeżył coś podobnego, jak sobie z tym poradzić?

    Witam
    Nie bądź naiwną osobą, przecież oni na to stanoowisko już mieli wytypowaną osobę
    a ogłoszenie o werbunku na wolne stanowisko musieli podać ponieważ tak
    stanowią przepisy dot. służby państwowej.Rekomensaty to nie masz co żądać bo
    nie zawierałeaś umowy przedwstępnej.Nie mniej idź na rozmowę może pracują tam
    porządni urzędnicy i swój "celowy" tak mniemam błąd zrekomensują Ci pracą u
    nich. Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2003-09-21 16:52:55
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

> [...]
    > jeszcze zatrudniać. Gdyby tak było w rzeczywistości - nic dodać nic ująć.

    No to pomyśl. Jeżeli by na prawdę chciał ciebie zatrudnić to
    dlaczego by ryzykował tym, że w czsie jak on sie interesuje twoimi
    mozliwosciami, ty nie znajdziesz sobie innego zajecia?

    Misiek

  • 17. Data: 2003-09-22 22:16:06
    Od: onet <...@f...wp.pl >

    Misiek wrote:

    > No to pomyśl. Jeżeli by na prawdę chciał ciebie zatrudnić to
    > dlaczego by ryzykował tym, że w czsie jak on sie interesuje twoimi
    > mozliwosciami, ty nie znajdziesz sobie innego zajecia?
    >
    > Misiek

    Ja nie myślę, szukam innej pracy. Taką idiotką nie jestem żeby stac i
    czekać. Problem interesuje mnie już tylko akademicko :)

    olga
    --
    jeszcze jedna strona o kotach
    http://koty.nasze.info