PracaGrupypl.praca.dyskusje › sezonowa praca za granica - pytanie

  • 1. Data: 2002-01-15 21:41:10
    Temat: sezonowa praca za granica - pytanie
    Od: "MASON" <m...@e...pl>

    Hej!

    Niewatpliwie temat ten byl poruszany wiele razy jednak nie czytuje
    regularnie grupy.
    Jestem studentem z Krakowa. Na wakacje chcialbym wyjechac do pracy za
    granice. Jesli moglbym wybierac to wg kolejnosci Szwajcaria, Niemcy, Anglia.
    Chcialbym sie dowiedziec gdzie i jak szukac jakiejkolwiek pracy. Jestem
    zielony w tym temacie wiec prosze o pomoc... jakies biura pracy? ogloszenia?
    Z gory dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Maciej Rachwaniec

  • 2. Data: 2002-01-15 21:47:11
    Temat: Re: sezonowa praca za granica - pytanie
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Użytkownik MASON <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
    isał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > Chcialbym sie dowiedziec gdzie i jak szukac jakiejkolwiek pracy. Jestem
    > zielony w tym temacie wiec prosze o pomoc... jakies biura pracy? oglosze

    Jezeli chodzi o wyjazdy do Anglii, to polecam strone www.londyn.org
    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska

  • 3. Data: 2002-01-17 10:43:51
    Od: <m...@n...at>

> [...]
    > Maciej Rachwaniec
    >
    > Austrii nie wymieniles, ale jak cie interesuje to podaje ci adres biur pracy:
    www.ams.or.at

    Pozdrawiam, Marzena