PracaGrupypl.praca.szukanaserwisant sprzedawca sprzęt komputerowyserwisant sprzedawca sprzęt komputerowy
    From: "Madaa" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: serwisant sprzedawca sprzęt komputerowy
    Date: Tue, 2 Dec 2003 17:43:24 +0100

    Przydało by się dostać pracę na mikołaja :)

    Potrafię serwisować róznoraki sprzęt komputerowy mam doświadczenie w jego
    sprzedaży. Posiadam dość dużą wiedze na temat sprzętu komputerowego (dane
    techniczne itd.). Potrafię zbudować i obsługiwać sieć LAN i mam podstawy
    administracji serwerem "Linux" (w sieci której jestem współzałożycielem mam
    serwer udostępniający łącze internetowe). Radzę sobie ze wszelkiego rodzaju
    konfiguracją routerów sprzętowych. Szybko sie uczę potrafie przy pomocy
    komputera z dostępem do internetu najczęsciej w ciągu kilku godzin znaleźć
    informację i rozwiązać problem sprzętowy lub software'owy. Pozatym
    znajomość obsługi programów do obsługi sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej,
    doświadczenie w prowadzeniu jednostki handlowej (znajomość dokumentów
    sprzedaży, zasad sprzedaży ratalnej), doświadczenie w pracy z klientem,
    umiejętność rozwiązywania konfliktów. Szukam pracy ktora mogła by
    wykorzystać moje umiejętnosci najchętniej na stałe. Powyższe wymienione
    przeze mnie umiejętności to także moje hobby więc nie będzie problemu z
    zostaniem dłuzej w pracy :)
    a i jestem z częstochowy