PracaGrupypl.praca.szukanaserwisant,help desk Poznań

  • 1. Data: 2005-04-04 08:44:16
    Temat: serwisant,help desk Poznań
    Od: Paweł C <p...@o...pl>

    Poszukuję pracy na stanowisku serwisant / help desk .
    Aktualnie pracuje na tym stanowisku ponad rok,poza tym mam popartą
    doświadczeniem 8 lat pracę z komputerami.Administrowałem siecią
    komputerową złożoną z 20 komputerów.Dardzo dobra znajomość systemów
    Windows/9x/2k/XP/03,
    dobra znajomość Linux (Mandrake 7.2-10.1,Knoppix,Red Hat),sieci
    przewodowe,
    bezprzewodowe itd... Bardzo dobra znajomość struktury komputerów ,
    oprogramowania. Jeżeli zainteresuje Państwa moja osoba proszę o kontakt
    mailowy
    w celu dopełnienia moich zdolności i kwalifikacji.
    Kontakt:
    p...@o...pl
    p...@o...pl