PracaGrupypl.praca.szukana › sekretarka-zachodnopom.

  • 1. Data: 2004-09-24 13:28:40
    Temat: sekretarka-zachodnopom.
    Od: "Marta" <m...@w...pl>

    Poszukuję pracy w powiecie gryfickim w charakterze sekretarki lub pracownika
    biurowego.Posiadam wykształcenie średnie-ukończyłam Liceum im. Bolesława
    Chrobrego w Gryficach.Obecnie jestem studentką pierwszego roku europeistyki.
    Znajomość języków obcych:niemiecki-średnio zaawansowany,
    angielski-początkujący.Obsługa komputera:Word, PowerPoint, Excel.Posiadam
    prawo jazdy kat.B oraz własny samochód.Ukończyłam kurs "Pakiet biurowy z
    podstawami zagadnień kadrowo-płacowych".
    Proszę o kontakt.Mój nr telefonu:694589722.Mój
    e-mail:m...@w...pl.Tylko poważne oferty.