PracaGrupypl.praca.szukana › sekretarka/biurowa/Kraków

  • 1. Data: 2003-09-22 08:44:17
    Temat: sekretarka/biurowa/Kraków
    Od: "agnieszka tyrała" <a...@g...pl>

    Szanowni Państwo,

    Obecnie poszukuję pracy na stanowiskach:
    - sekretarki
    - pracownika biurowego
    - pracownika ds. obsługi klientów
    - recepcjonistki
    - sprzedawcy
    - pracownika obłsugi infolinii

    Ostatnie 4 lata swojej kariery zawodowej spędziłam na pracy w dwóch dużych
    firmach. Pełniłam tam role sekretarki, pracownika biurowego, operatora baz
    danych jak i pracownika ds. obsługi klientów.

    Posiadam umiejętości tj.:
    - język angielski (b.dobry)
    - Windows 95/98/Me/XP
    - MS Office (Word, Exel, Power Point)
    - internet
    - Symfonia
    - dobra znajomość zagadnień z zakresu organizacji pracy, ekonomii,
    socjologii, psychologii i typologii klienta
    - obsługa urządzeń biurowych
    - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze

    Ze względu na fakt, iż jestem studentką (w pełni dyspozycyjną - zajęcia
    odbywają się tylko w soboty i niedziele), która nie ukończyła jeszcze 26
    roku życia, istnieje możliwość zatrudnienia mnie na - umowę zlecenie

    Bardzo prosze o kontakt: 605-660-880
    lub email: a...@g...pl

    Na życzenie prześle CV