eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanasekretarka / asystentka / praca biurowa WARSZAWAsekretarka / asystentka / praca biurowa WARSZAWA
  • Data: 2007-01-26 10:13:06
    Temat: sekretarka / asystentka / praca biurowa WARSZAWA
    Od: "Ewa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    jestem studentką trzeciego roku psychologii ( studia zaoczne -
    magisterskie ). Szukam pracy, w której będę mogła poszerzyć zdobyte
    doświadczenie zawodowe. Jestem osobą młodą, pragnącą rozwijać swoje
    umiejętności i przy okazji zarobić na studia (dobrze by też coś zostało w
    kieszeni:)

    Mam doświadczenie m.in. w:
    - pracach asystenckich,
    - prowadzeniu biura / sekretariatu,
    - obsłudze klienta.

    W poprzedniej pracy zajmowałam się m.in.:
    - prowadzeniem kalendarza spotkań,
    - sprawami finansowymi firmy (m.in. wystawianie faktur, paragonów,
    pilnowanie płatności),
    - wspieraniem prezesa firmy w codziennych kontaktach z klientem,
    - zamawianiem towaru,
    - przyjmowaniem i realizacją zamówień,
    - sklepem internetowym (aktualizacja cen, obsługa klientów itp.),

    Do moich atutów należą też:
    - profesjonalna obsługa komputera i urządzeń biurowych,
    - dokładność, skrupulatność,
    - umiejętności organizacyjne,
    - łatwość uczenia się, itp.

    Nie boję się nowych wyzwań i kontaktów z ludźmi.

    Może akurat szukacie Państwo kogoś takiego, jak ja . Jeśli tak, to proszę o
    informację na adres e...@o...pl . Zainteresowanym wyślę oczywiście
    moje CV i inne niezbędne dokumenty.

    Pozdrawiam
    Ewa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1