PracaGrupypl.praca.szukana! ! ! s z u k a m p r a c y ! ! !

  • 1. Data: 2003-02-15 20:51:44
    Temat: ! ! ! s z u k a m p r a c y ! ! !
    Od: "Artur Twardy" <a...@w...pl>

    Mój dotychczasowy przebieg pracy wyglądał następująco. Prace w
    Telekomunikacji Polskiej zaczynałem od naprawy i remontu studzienek
    telekomunikacyjnych, kabli teletechnicznych i remontu linii napowietrznej.
    Po tym okresie firma przeniosła mnie do bliższego kontaktu z klientami czyli
    zakładanie telefonów. Później udało mi się dostać do działu zaopatrzenia, w
    którym to zajmowałem się zaopatrzeniem poszczególnych działów w artykuły
    techniczne oraz biurowe, zawsze udawało mi się nie przekraczać stanu zapasu.
    W dziale tym miałem powierzane jeszcze bardziej odpowiedzialne zadania takie
    jak: udział przy spisach materiałowych w komisjach kontrolnych. Zajmowałem
    się też wyciąganiem z aparatów publicznych żetonów po czym później
    komisyjnym ich liczeniem. Po pracy w tym dziale trafiłem do pracy w Centrum
    utrzymania i zarządzania sieciami cyfrowymi. Była to już praca bardzo
    odpowiedzialna. Odpowiadałem za pracę central w całym byłym województwie
    kaliskim musiałem być dyspozycyjny przez praktycznie 24 h. Praca ta wiązała
    się z ciągłymi szkoleniami i samodzielnym uczeniem się w związku z ciągłym
    postępem w tej dziedzinie.

    W dotychczasowych miejscach pracy udawało mi się utożsamiać z firmą dbać o
    jej dobre imię. Nagradzane to było przydzielaniem mi coraz bardziej
    odpowiedzialnych zadań do wykonania.

    Posiadam też sprzęt do budowania sieci teleinformatycznych .

    Czekam na ciekawe propozycje pracy z Krakowa i okolic. W przypadku pracy
    związanej z budową sieci cała Polska (nie interesuje mnie akwizycja,
    marketing sieciowy)

    Z poważaniem:

    Artur Twardy

    Tel. 041 383 38 06