PracaGrupypl.praca.dyskusjerzeczoznawca majątkowy › rzeczoznawca majątkowy
  • Data: 2004-01-05 21:35:28
    Temat: rzeczoznawca majątkowy
    Od: "Yerka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Jestem studentką I roku mgr w Kolegium Nauk Społecznych i Administracji
    Politechniki Warszawskiej (dzienne). Chcę zostać rzeczoznawcą majątkowym i
    niedługo [równolegle] chcę zacząć studia podyplomowe z wyceny
    nieruchomości - do zodobycia uprawnień daleka droga... ale zaczynam mieć
    wątpliwości...
    potrzebuję inforamcji na temat pracy w zawodzie rzeczoznawcy majątekowego
    tzn. jaka jest dziś realna sytuacja tej grupy zawodowej na rynku
    warszawskim...a konkretnie jaka może być moja....

    Pozdrawiam,

    Yerka
    e-mali: a...@i...pl