PracaGrupypl.praca.dyskusjerozterki? › rozterki?
  • Data: 2005-09-09 17:23:33
    Temat: rozterki?
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam grupowiczow :)

    Sytuacja wyglada tak: na poczatku miesiaca caly dzial dostaje do reki,
    odrecznie napisany harmonogram czasu pracy. Jest on zmieniany przez
    kilkanascie dni, tak wiec np. w piatek nie wiem dokladnie jak bede pracowac
    w przyszlym tygodniu, bo cos sie moze zmienic. Oficjalny harmonogram czasu
    pracy dostajemy okolo 15 kazdego miesiaca do reki, celem podpisania go z
    data 1-go. Niestety rozni sie on wielce od tego pierwszego 'na lewo'.
    Niedawno byla afera z tego powodu, po czym szefowa najpierw brala nas na
    litosci, zebysmy podeszli do tego po ludzku, a potem zaczela sie juz
    bardziej ostra jazda z tekstem: skoro wy chcecie postepowac wg kodeksu pracy
    to bedzie to dotyczyc wszystkich. Przez ostatnie dni w sumie nie bylo wgladu
    do zadnego grafika....
    W ciagu najblizszych dni trzeba bedzie podpisac 'oficjalny' harmonogram.
    Wiem ze to postepowanie jest niezgodne z przepisami, jak rowniez niezgodne z
    prawem jest straszenie nas ze za nasz rzekomy wyskok sprzed kilku dni
    bedziemy miec konsekwencje.

    I co w tej sytuacji robic? Pozdrawiam

    p.s. szukam nowej pracy ;)