PracaGrupypl.praca.dyskusjerezygnacja z pracy na zwolnieniurezygnacja z pracy na zwolnieniu
  • Data: 2005-06-11 14:46:53
    Temat: rezygnacja z pracy na zwolnieniu
    Od: "Lidka Zborowska" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    piszę na grupę pierwszy raz,więc nie wiem jak mi pójdzie, ale mój problem
    jest poważny. Mam umowę do końca sierpnia 2005 r z 2-tygodniowym okresem
    wypowiedzenia, ale być może zajdzie potrzeba wcześniejszej rezygnacji z tej
    pracy. Wszystko byłoby jasne, ale jestem cały czas na zwolnieniu lekarskim.
    Najprawdopodobniej zwolnienie przedłuży się do końca czerwca, czy w takiej
    sytuacji mogę złożyć w czerwcu wymówienie, tak aby od 1 lipca zacząć prace w
    nowym miejscu?
    Z góry dzięki.
    Lidka