PracaGrupypl.praca.szukanareklama/PR/marketind/Warszawareklama/PR/marketind/Warszawa
    From: "zbigniew_malinowski" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: reklama/PR/marketind/Warszawa
    Date: Wed, 24 Sep 2003 01:04:49 -0700
    Sender: p...@p...onet.pl@waw02205028.visp.energis.pl

    Jestem absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, w tym roku kończę naukę jako
    studentka PODYPLOMOWEGO STUDIUM PUBLIC RELATIONS na Uniwersytecie
    Warszawskim.
    Obecnie pracuję na stanowisku specjalisty do spraw marketingu, reklamy i
    PR.. Moje działania obejmują zarówno przedszkole jak i szkołę języka
    angielskiego.
    Do moich zadań należy między innymi:
    - planowanie, koordynowanie i projektowanie kampanii reklamowych i akcji
    promocyjnych
    - nadzór nad produkcją i dystrybucją materiałów reklamowych
    - przygotowanie szkoleń wewnętrznych dotyczących nowych produktów i pomoc
    przy ich wdrażaniu
    Przegląd projektów mojego autorswa dostępny jest na stronie
    www.republika.pl/anna_holka_jakuszczonek
    Stanowisko, które objęłam jest samodzielne i na tyle pionierskie w mojej
    firmie, że od mojej inicjatywy, pomysłowości i wiedzy zależy, jakie będą
    efekty i jak postrzegane będą nowe produkty GSE.
    Chciałabym pogłębiać swoje doświadczenia w prężnie działającej i
    rozwijającej się firmie. Chętna jestem do podjęcia pracy na stanowisku,
    które umożliwi mi zdobywanie jak najwięcej umiejętności i wiedzy. Z mojej
    strony mogę zaoferować entuzjazm w pracy, otwarty umysł i chęć przyczynienia
    się do rozwoju firmy.

    ANNA HOLKA-JAKUSZCZONEK
    TELEFON 0503 995 229
    DATA UR. 24-08-1973
    NARODOWOŚĆ polska
    STAN CYWILNY mężatka

    WYKSZTAŁCENIE
    od 2002 Studia podyplomowe PUBLIC RELATIONS na Uniwersytecie Warszawskim
    (w trakcie)
    1993-1998 Dyplom studiów wyższych na WYDZIALE NAUK O WYCHOWANIIU
    UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
    1988-1992 XXIV Liceum Ogólnokształcące w Łodzi. Klasa ogólna.

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
    od XI 2002 SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, REKLAMY I PUBLIC RELATIONS
    "GREENWICH SCHOOL OF ENGLISH" (GSE)
    IX 2001- XI 2002 KIEROWNIK filii NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA JĘZYKOWEGO
    "TĘCZOWY OGRÓD"
    200 - 2001 WYCHOWAWCA GRUPY W NIEPUBLICZNYM PRZEDSZKOLU "ZIELONA CIUCHCIA"
    1999 - 2000 PRACOWNIK BIURA OBROTU NIERUCHOMOSCIAMI ''ESTATE''
    1998 - 1999 AGENT UBEZPIECZENIOWY
    1997 - 1998 STATYSTKA w promocji firmy PROCTER & GAMBLE

    ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH i SZKOLENIA UZUPEŁNIAJĄCE
    Angielski - dobra znajomość
    2002 studentka PODYPLOMOWEGO STUDIUM PUBLIC RELATIONS na Uniwersytecie
    Warszawskim (w trakcie)
    1996 kurs ANIMACJI FILMOWEJ
    1995 kurs DOSKONALENIA UMYSŁU METODĄ SILVY
    1992 kurs SEKRETARKA-ASYSTENTKA DYREKTORA

    ZAINTERESOWANIA
    Książki o tematyce psychologicznej, plastyka, akwarystyka.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb firmy
    zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. Ust. Nr 133
    poz. 883)