PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia › rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    From: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Date: Wed, 4 Apr 2012 16:29:26 +0200

    Tak się żłożyło, że przez parę lat po studiach pracowałem albo na czarno,
    albo na jakichś umowach śmieciowych po mięsiac-dwa w różnych miejscach i
    nie przykładałem do tego większej wagi. Obecnie zdrowie mi się pogorszyło i
    muszę udać się do lekarza, niestety jedynym wyjściem w tej chwili dla mnie
    jest rejestracje w urzędzie pracy, w celu zdobycia ubezpieczenia. Będą tam
    ode mnie wymagać świadectw pracy itp, czy może mam udawać że niby nigdzie
    nie pracowałem? Nie chcę wyłudzać żadnych zasiłków itp, bo i tak by mi nie
    przysługiwały, więc mogę sobie darować ten etap papierkologii? Przyznawać
    się do ostatniej pracy na czarno(przyjmowanie drobnych zleceń)? Nie
    zadenuncjują mnie tam do urzędu skarbowego?