PracaGrupypl.praca.szukanapython, postgres, linux, w w-wie lub okolicach (strona zachodnia)

  • 1. Data: 2008-11-20 19:39:17
    Temat: python, postgres, linux, w w-wie lub okolicach (strona zachodnia)
    Od: mariusz <m...@g...pl>

    Mam 44 lata. Od 1992 pisałem programy do obsługi firm
    (księgowość, magazyny, płace itp) w clipperze w
    ramach samodzielnej działalności gosp.

    Obecnie uczę się pythona i postgresa.
    Jestem otwarty na inne technologie OpenSource.
    Omijam M$.
    Linuksa używam ponad 2 lata (debian, zacząlem od sarge).
    Nie palę.

    Szukam pracy w Warszawie lub okolicach (strona zachodnia).

    kontakt:
    mariusz rajfura
    mail: m...@g...pl
    tel: 666-533-244