PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o płacę - branża medyczna ? › pytanie o płacę - branża medyczna ?
  • Data: 2002-10-17 16:52:02
    Temat: pytanie o płacę - branża medyczna ?
    Od: "Pablos" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W przyszłym tygodniu w Warszawie będę miał rozmowę w firmie branży
    medycznej, mającej oddziały na terenie kraju a praca dotyczyć będzie
    stanowiska ogólnie jako informatyka- help desk użytkowników LAN. W związku z
    tym jeśli padnie pytanie o oczekiwania finansowe, ile mogę rządać lub
    "chcieć otrzymać ". Dodam że mam wyższe wykształcenie, dobry angielski i w
    sumie doświadczenie w kilku firmach łącznie 4 lata.
    Proszę podajcie jakieś sugestie ewentualnie jak umiejetnie w temacie wybrnąć
    i ile się wycenić wg. Waszych opinii, aby nie być "drogim lub tanim
    pracownkiem" !!!!

    Pozdrawiam
    Pablos