PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o list intencyjny › pytanie o list intencyjny
    From: natassja <a...@j...w.reply.to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanie o list intencyjny
    Date: Mon, 26 Sep 2005 22:16:23 +0000 (UTC)

    witam,

    ide na rozmowe w sprawie pracy jednoczesnie obecnie pracujac. mam obawy
    co do mozliwosci odejscia z obecnej pracy w czasie oczekiwanym przez
    potencjalnego pracodawce.
    czy puszcza mnie po np. miesiacu czy dopiero po uplywie ustawowych
    trzech dowiem sie dopiero po zlozeniu wypowiedzenia, a w przypadku
    uparcia sie obecnego pracodawcy przy trzech miesiacach wypowiedzenia -
    potencjalny pracodawca moze sie na mnie wypiac, bo nie zechce tak dlugo
    czekac. a ja zostane bez pracy jakiejkolwiek. czy w takiej sytuacji
    moge ich poprosic o list intencyjny?
    podobno cos takiego funkcjonuje, i oznacza przyrzeczenie pracy.
    czy funkcjonuje to na kazdym szczeblu kadry pracowniczej? a moze tylko
    w przypadku kadry menedzerskiej/kierowniczej?
    praca, o ktora sie staram to mniej wiecej opiekun firm, analityk
    kredytowy w sporym banku.

    z gory dziekuje za odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam, ala