PracaGrupypl.praca.szukana › pytanie

  • 1. Data: 2005-11-30 17:38:05
    Temat: pytanie
    Od: "kasia1357" <d...@w...pl>

    Witam.
    Posiadam sklep internetowy z artykułami erotycznymi, kasetami i dvd o
    tematyce erotycznej. Jest to sklep oscommerce. Narazie jest to tylko
    sprzedaż polegająca na wysyłce za pobraniem. Chcę komuś dać następujące
    zlecenie - Dodanie do sklepu panelu do zamieszczania i przeglądania ogłoszeń
    erotycznych. Połączenie panelu z mikropłatnościami ( w tym płatności sms )
    za dostęp do ogłoszeń. Zainstalowanie w sklepie także systemu
    umożliwiającego oglądanie zdjęć erotycznych i otwieranie lub ściąganie
    krótkich filmików. Połączenie tego systemu z mikropłatnościami ( w tym
    płatnościami sms ). Także zainstalowanie w sklepie trzech programów, które
    następnie będzie można ściągać. Pobieranie tych programów byłoby także
    związane z wniesieniem opłaty poprzez mikropłatności, także sms.
    To jest jedno zadanie, które chcę zlecić.Drugie zaś to pozycjonowanie w WP i
    Onecie.
    Proszę o odpowiedź - ile czasu trwałoby pierwsze i drugie zadanie i to co
    najważniejsze - ile to by kosztowało - oddzielnie pierwsze i drugie
    zlecenie.
    Adam