PracaGrupypl.praca.dyskusjepytania do osób prowadzących działalnośćpytania do osób prowadzących działalność
    From: "Anik" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytania do osób prowadzących działalność
    Date: Tue, 24 Aug 2004 09:33:40 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@lodz106.vline.pl

    mam pytania do osób prowadzących działalność
    kolega otwiera działalność zarejestrowaną na dom-na razie nie chce niczego
    odliczać(mieszkanie, telefon itp.)można powiedzieć że nie będzie miał
    kosztów liczy się również z tym ze przez pierwsze 2 miesiące może niczego
    nie zarobić.
    Jaką formę rozliczenia z Urzędem Skarbowym -najprostszą w wypełnianiu (bo
    będzie to robił sam)może przyjąć?
    -nie będzie na vAcie bo produkty które będzie sprzedawał są na "0" vatu.
    -czy to prawda, że jeśli ktoś prowadzi inną działalność i z tej działalności
    jest np w 3- skali podatkowej to nie może mieć ryczałtu?
    - czy prowadzenie księgi przychodów i rozchodów jest trudne w
    wypełnianiu? -zastanawiało mnie jeśli nie ma żadnego obrotu- bo np. towar
    zamawia pod klienta a akurat klientów nie miał to co wpisze wszędzie "0"czy
    urząd nie będzie krzywo na to patrzył ?dziękuje za wszelkie podpowiedzi.