PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzeniesienie DGprzeniesienie DG
    From: "tomOnet" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: przeniesienie DG
    Date: Mon, 28 Jan 2008 19:30:29 +0100

    Witam,
    Wlasnie koncze budowe domu i jeszcze nie jestem tam zameldowany, natomiast
    musze w ciagu 2 miesiecy zalozyc firme. Musialbym to zrobic w miejscu
    zameldowania, czyli jakies 500 km... Jak wyglada sprawa przeniesienia
    miejsca prowadzenia dzialalnosci? Czyli DG zakladam w miescie, gdzie jestem
    zameldowany, a po wprowadzeniu sie do noweg miejsca (gdzie nieoficjalnie juz
    teraz mieszkam), melduje tez dzialanosc. Czy to jakas wielka papierkologia,
    jakies koszty?

    pozdrawiam
    Tomek