PracaGrupypl.praca.szukana*przedstawiciel handlowy*DOŚWIADCZENIE*

  • 1. Data: 2004-05-20 17:54:18
    Temat: *przedstawiciel handlowy*DOŚWIADCZENIE*
    Od: "Markiez" <m...@i...pl>

    Podejmę prace jako przedstawiciel handlowy. Pracowałem na tym stanowisku
    przez 3.5 roku i zdobyłem w tym czasie spore doświadczenie.

    Moje kwalifikacje:
    * wykształcenie średnie (obecnie Elitarna Szkoła Służb Ochrony i Biznesu -
    zaocznie)
    * prawo jazdy kat. BE (świadectwo kwalifikacji)
    * biegła znajomość obsługi komputera, stały dostę p do internetu, znajomość
    urządzeń biurowych
    * dyspozycyjność
    A ponadto:
    * komunikatywność,wysoka kultura osobista
    * łatwość nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami, utrzymywanie
    dobrych relacji z już współpracującymi klientami
    * pełne zaangażowanie w powierzane przedsięwzięcia, umiejętność pracy w
    zespole
    * chęć do stałego poszerzania wiedzy
    * rozszerzanie wiedzy z zakresu motoryzacji i z zakresu sportów
    ekstremalnych

    Kontakt: 0503 678 864 lub m...@i...pl