PracaGrupypl.praca.szukana › .przedsiębiorca

  • 1. Data: 2003-04-09 07:03:14
    Temat: .przedsiębiorca
    Od: T...@o...pl

    Współpraca z Oriflame szansą na trwałą niezależność materialną i ciekawy sposób na
    życie - bez stresów i zbędnego ryzyka. Zapraszam wszystkich młodych duchem i o
    wysokiej kulturze osobistej na moją stronę: www.my.oriflame.pl/tomekadamski . Dla
    zgłaszających się z sieci, dodatkowe atrakcje. Napisz lub zadzwoń.

    (0-22) 871-88-00
    T...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-09 14:53:20
    Temat: Re: .przedsiębiorca
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    T...@o...pl wrote:
> [...]
    zgłaszających się z sieci, dodatkowe atrakcje. Napisz lub zadzwoń.

    Natchnales wszystkich optymizmem, a potrafisz czasami czytac nazwe grupy
    dyskusyjnej ?

    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 3. Data: 2003-04-10 14:28:12
    Od: "JM" <W...@a...pl>

  • 4. Data: 2003-04-10 14:29:25
    Od: "JM" <W...@a...pl>

    > Natchnales wszystkich optymizmem, a potrafisz czasami czytac nazwe grupy
    > dyskusyjnej ?

    dla niego wszystkie maja nazwe oriflame.pl