PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba › prośba
    From: "Guniek" <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: prośba
    Date: 17 Apr 2006 10:27:54 -0700

    Witam!

    Od razu przepraszam, że mój post nie wiąże się z tematyką grupy.
    Piszę tutaj, gdyż wiem, że grupę tę odwiedza sporo osób a na
    licznej grupie mi najbardziej zależy. Mam nadzieje, że wybaczycie off
    topic. Muszę przebadac baaaardzo dużo osób i szukam wszedzie w realu
    i w sieci.

    Piszę pracę mgr na temat wpływu rozwoju psychoseksualnego na
    funkcjonowanie w związakach i chciałam poprosić Państwa o pomoc w
    przeprowadzeniu badań. Polegałoby to na wypełnieniu anonimowo
    ankiety. Zabiera to jakieś 20 min. Niestety nie mogę za to
    zapłacić :( Moge jedynie przesłac z powrotem inf. zwrotne, jesli
    ktoś by tego sobie życzył.
    Wiązałoby się to wtedy naturalnie z podaniem swojego adresu mail.
    Jesli ktoś zgodziłby się wziąc udział w badaniu, to
    kwestionariusze pobrać można ze strony:
    http://www.literwaffe.neostrada.pl/ai/badania.htm

    Pozdrawiam i przepraszam za post nie związany z tematyką grupy. Mam
    nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. Uprzejmie proszę o pomoc.
    Agnieszka