PracaGrupypl.praca.szukanaprojektuje i zrobie WWW - naprawde dobrze, naprawde warto!:)

  • 1. Data: 2004-04-27 12:07:56
    Temat: projektuje i zrobie WWW - naprawde dobrze, naprawde warto!:)
    Od: "adrian" <adriansan@(no spam)wp.pl>

    Imię i nazwisko: Adrian Piekarski
    Kontakt: a...@p...onet.pl

    Wykształcenie:

    W roku 2000 rozpocząłem studia w Wyższej Szkole Informatyki
    Stosowanej i Zarządzania w Warszawie na wydziale Informatyki w trybie
    zaocznym,
    specjalizacja - grafika. Obecnie jestem na etapie przygotowywania pracy
    inżynierskiej.
    W roku 1996 rozpocząłem naukę w XXIV Liceum Ogólnokształcącym
    im. Cypriana Norwida w Warszawie, kierunek ogólny z informatyką.

    Doświadczenie zawodowe:

    Od 12.2000 pracuje w firmie www.Signform.pl. Jest to firma zajmująca się
    tworzeniem, publikacją, sprzedażą oraz wymianą formularzy i dokumentów
    elektronicznych z wykorzystaniem technik internetowych oraz obiegiem
    dokumentów
    w urzędach. Firma ma swoją siedzibę w Warszawie. W w/w firmie zajmowałem się
    konstrukcją dokumentów elektronicznych w MS Office oraz projektowaniem
    serwisów
    i Internetowych, wyglądu serwisów, elementów graficznych serwisów, obróbką
    grafiki
    na strony, tworzeniem stron w html, tworzeniem banerów reklamowych w
    programie
    Flash, prezentacji oraz tworzeniem folderów reklamowych, reklam, płyty CD.
    Przykłady stron które tworzyłem znajdują się na stronie
    http://republika.pl/ekap/.

    Języki:

    angielski - stopień średni
    rosyjski - stopień podstawowy

    Umiejętności:

    obsługa komputera:
    - bardzo dobrze obsługuję programy: MS Word i MS Excell,
    - znam w stopniu dobrym programy: Macromedia Flash 5 i MX,
    Adobe Photoshop 6.0, Corel Draw 11
    - znam w stopniu średnim program 3d studio max 5.0,
    - umiem tworzyć strony w html
    - umiem posługiwać się systemem operacyjnym Unix
    - umiem skonfigurować sprzęt komputerowy oraz naprawiać problemy związane ze
    sprzętem i programami.

    Zainteresowania:

    Interesuję się grafiką 3D, rysunkiem i malarstwem, animacją komputerową
    w programach do grafiki i animacji 3d - 3d studio max, grafiką użytkową i
    reklamową,
    projektowaniem stron WWW, fotografią kolorową, czarno-białą (artystyczną,
    przyrodniczą, reklamową), Internetem, komputerami oraz technologiami
    elektro-
    nicznymi, literaturą (kryminał, zjawiska paranormalne, horror, przygoda),
    sportem
    (wędkarstwo, jazda na rowerze).

    Nie posiadam nałogów.