PracaGrupypl.praca.szukanaprojektant/programista - Warszawa

  • 1. Data: 2002-03-20 09:24:09
    Temat: projektant/programista - Warszawa
    Od: "Tomasz Matoszka" <t...@y...com>

    Witam,

    jestem studentem piątego roku na Politechnice Warszawskiej Wydzialu
    Elektroniki i Technik Informacyjnych, specjalność: Inżynieria Oprogramowania
    i Systemów Informacyjnych. Poszukuje stalej pracy (na pelny etat) w
    charakterze projektanta/programisty na terenie Warszawy.

    Mam pewne doswiadczenie w projektowaniu oraz programowaniu systemow
    informatycznych (w tym również projektowaniu baz danych).
    Znam metody projektowania obiektowego UML a także strukturalnego oraz
    kilka narzedzi CASE.

    Sposrod znanych mi technologii informatycznych warto m.in. nadmienić:
    języki programowania: JAVA, C++, Visual C++, PHP, Perl
    bazy danych: Oracle 8i, SQL Server 2000, PostgreSQL, MySQL
    architektura client-server: CORBA, RMI, DCOM
    technologie internetowe: HTML, JSP, WebServices, XML, XSL, J2EE

    Na życzenie prześlę dokładne CV z moimi kwalifikacjami.

    Tomasz Matoszka
    t...@y...com