PracaGrupypl.praca.szukanaprojektant, kreslarz, grafik ... cokolwiek :)

  • 1. Data: 2002-01-30 23:25:48
    Temat: projektant, kreslarz, grafik ... cokolwiek :)
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy jako projektant lub kreślarz. Jestem na pierwszym roku
    studiów zaocznych Politechniki Poznańskiej na kierunku Budownictwo. W tym
    roku ukończyłam Policealne Studium Zawodowe w którym zdobyłam tytuł technika
    architekta. Znam program AutoCAD14, z którym dobrze zapoznałam się podczas
    praktyk zawodowych w jednym z poznańskich biur architektonicznych. Używałam
    także AutoCAD-a 2000, przy pomocy którego wykonałam projekt dyplomowy. Mogę
    zająć się tworzeniem projektów lub przerysowywaniem gotowych projektów, a
    także tworzeniem makiet. Możliwość pracy zdalnej przez internet.

    dodatkowo:
    Znajomość takich programów jak: Flash, Corel, Photoshop

    kontakt:
    e-mail: b...@b...net.pl
    telefon: 501824680